Copywriteri sulest võib ilmuda erinevaid reklaamtekste, mis aitavad sul oma klientide tähelepanu äratada ja neid ostma veenda. Iga koostöölahendus sünnib rätsepatööna ja sõltub sinu vajadustest. Niisamuti kujuneb teenuse hind kokkuleppel, arvestades koostöö-lahenduse viisi ja mahtu. Paneme koos paika strateegia, mis aitab sul oma turunduskulud tuluks muuta.
Enne kirjutama asumist teen põhjaliku eeltöö ja õpin nii sinu brändi kui ka sihtrühma tundma. Nii võid kindel olla, et minu sulest valmivad reklaamtekstid on sinu ettevõtte nägu ja kõnetavad sinu kliente!
Toon siin välja põhiteemad, mis minu sulepead rõõmustavad.
Meiliturunduse tekstid,
uudiskirjad
Meiliturundus on klientidega suhtlemiseks kõige personaalsem viis. Lisaks on sellel muljetavaldav tasuvus – iga investeeritud euro võib sulle lausa mitmekümnekordselt tagasi tuua. Seda muidugi juhul kui suudad kliendi oma e-kirja avama ja sellele reageerima panna.
Veebilehe tekstid
Kodulehekülg on sinu ettevõtte digitaalne visiitkaart. Läbimõeldud ja hästi kirjutatud tekst aitab luua nauditava veebikülastuse ja panna sinu kliendid soovitud suunas tegutsema (sinu toodete ja teenustega lähemalt tutvuma, ostu sooritama jm).
Maandumislehe tekstid
Maandumisleht (ingl k landing page) on eraldiseisev veebileht, millel on ainult üks eesmärk – panna sinu kliendid konkreetset tegevust sooritama (kontaktilistiga liituma, päringut saatma, kursusele registreeruma, ostu sooritama jm). Sinu müügikampaania edukus sõltub sellest, kui hästi reklaamtekst sinu klienti tegutsema motiveerib.
Sotsiaalmeedia reklaamtekstid
Sotsiaalmeedias on sul võimalik oma sõnumiga sadade tuhandete inimesteni jõuda ja oma kliente kõnetada – kui suudad massist eristuda. Sinu klient ei tule sotsiaalmeediasse ostma. Ta tuleb sinna suhteid looma ja meelt lahutama. Selleks, et panna klient oma sõnumil peatuma, pead sa temas tekitama tunde, et sinu pakkumine on just täpselt talle mõledud!